Gepubliceerd op 02/11/2018

Administratieve hulp op locatie

U bent druk met uw bedrijf en de administratie stapelt zich ondertussen op…
Hulp nodig? Maak gebruik van onze flexibele service!

 

 

U kent het wel: u bent druk in de weer met uw dagelijkse werkzaamheden en alle aandacht gaat uit naar uw klanten. Logisch, want daar draait het uiteindelijk om; tevreden klanten die graag nog eens bij u terugkomen. En uw eigen administratie? Heel belangrijk, maar dat schuift u toch nog even door. De klant gaat voor, toch?

Totdat ineens de salarissen van uw personeel moeten worden betaald en de loonadministratie moet worden bijgewerkt. Of nog vervelender: de btw-aangifte moet de deur uit. Dan heeft u ineens spijt dat u uw administratie niet eerder heeft aangepakt. U kunt twee dingen doen: er zelf een avond voor gaan zitten om ervoor te zorgen dat uw administratie weer op orde is óf u laat uw accountant dit voor u doen. Dit laatste loopt behoorlijk in de papieren.

Wij bieden u een goed en prijstechnisch interessant alternatief. Rinka Knapen heeft ruim 15 jaar ervaring in uiteenlopende administratieve functies. Zij neemt u uw administratieve taken graag uit handen, zodat u zich kunt richten op de klant en alles wat daar bij komt kijken. Van de inkoop- en verkoopadministratie, tot de aangifte van de omzetbelasting en loonadministratie: in een aantal uren per week kan Rinka veel werk verzetten. En u weet zeker dat het administratieve werk gedaan wordt, op een zorgvuldige en integere manier. Is dat geen fijn idee?

Interesse? Neem gerust contact met ons op!